Czy warto inwestować w ulotki reklamowe?

Czy warto inwestować w ulotki reklamowe?

Aby zadbać o promocją własnej marki należy zainwestować w reklamę. Jedną z form reklamy jest ulotka, która mimo doby internetu nadal cieszy się ogromną popularnością. Czy warto się na nią zdecydować?

Ulotka – czy jest doskonałą formą reklamy?

Dobre zaprojektowana ulotka potrafi jednocześnie zaciekawić odbiorców, przyciągnąć ich wzrok i krótko, ale skutecznie dostarczyć informacji na temat firmy oraz oferowanych usług czy produktów. Ulotka to swego rodzaju wizytówka, która może trafić do wielu potencjalnych klientów. Tym samym zwiększa się świadomość o marce.

Jak zaprojektować ulotkę?

Idealna ulotka powinna być „wygodna”. Najlepiej, aby mieściła się w dłoni. Powinna posiadać również ciekawy i chwytliwy slogan i przyciągającą wzrok grafikę. Najważniejsze jest to, aby wyróżniała się spośród ogromnej konkurencji. Projektując ulotkę należy pamiętać, aby była przemyślana, czytelna, przejrzysta i wykonana z dobrej jakości materiałów, najlepiej przez profesjonalną drukarnię, taką jak  https://drukcyfrowy.krakow.pl/oferta-drukarni/druk-ulotek/, która zapewnia wysokiej jakości usługi poligraficzne.

Format ulotki – jaki wybrać?

Duże i nieporęczne ulotki nie są lubiane przez odbiorców, zdecydowanie lepszym pomysłem jest niewielki format, który zmieści się w dłoni. Takie ulotki potencjalny klient bez problemu może umieścić w kieszeni swoich spodni lub nawet w etui telefonu. Jednak reklama nie powinna być zbyt mała – inaczej jej przekaz będzie nieczytelny. Projektując ulotkę należy pamiętać przede wszystkim o tym, aby byłą czytelna i dostarczała niezbędnych informacji. Do najpopularniejszych formatów należy rozmiar A6 i A7. Czasami przedsiębiorstwa wybierają również A4 i A3, aby zareklamować firmę w bardziej kreatywny sposób. Zaleca się również wykorzystywać format A5, kiedy chcemy więcej przekazać, ale nadal zależy nam na dość małym rozmiarze.

Czy warto inwestować w ulotki reklamowe?

Jak się okazuje, ulotki reklamowe to bardzo skuteczna forma reklamy lokalnej. To bardzo tani sposób na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów, zwłaszcza wtedy, kiedy posiadamy sklep czy gabinet stacjonarny. Dzięki temu, że ulotki wręcza się do rąk można sprecyzować grupę odbiorców. Dużą zaletą ulotek jest ich niska cena, co pozwala ograniczyć wydatki, które chcemy przeznaczyć na promocję usług lub produktów. Ulotki można rozdawać przy najbardziej zatłoczonych ulicach miasta, ale i podczas różnego rodzaju promocji czy wyprzedaży. Niewielka ulotka to także znakomity sposób na poinformowanie stałych klientów o promocji czy nadchodzącym wydarzeniu. 

 

Dodaj komentarz